Patinování motocyklů
Jawa, ČZ, Ogar, Manet, Stadion, NSU, AJS, Sunbeam, Zundapp, Sarolea, Calthorpe, Raleigh, Rudge, BSA, Praga, Puch, Čechie, BMW, Bianchi
Pomocí různých chemických prostředků a velké trpělivosti udělám z vaší motorky stroj, ze kterého mluví historie.
Pokud je váš motocykl nekompletní, nebo v relativně slušném stavu, jsem schopen vaši motorku zrestaurovat a udělat jí původní patinu. Postup je podobný, jak u klasické renovace, jen se snažím zachránit z motorky co nejvíc originálních dílů včetně spojovacího materiálu.
Po revizi motorky se snažím sehnat co nejvíc původních dílů. Díly, které neseženu, vyrobím znovu. V průběhu těchto operací kladu důraz na mechanickou stránku. Zároveň se ale snažím klást důraz nato, aby nikdo nepoznal případně náročnější opravy a motorka si zachovala svůj bezchybný vzhled..
Až je motocykl zkompletovaný a opravený po mechanické stránce, následuje skládání a patinování starých i nových dílů včetně konzervace. Tato část je časově hodně náročná, protože se musí každý díl a každý šroubek ošetřit tak, aby motocykl vypadal jako 100% originál. Některé díly včetně nových chromů se přelakují a zestařují. Tyto procesy probíhají tak dlouho, dokud nejsem s výsledkem naprosto spokojený. Na konci je ze stodolovky plně provozuschopný stroj, ze kterého stále sálá jeho historie.